"את עדי הכרתי עוד בשנת 2009 כאשר הייתי אבודה. הגעתי אליה לאחר אינסוף טיפולים מכל הסוגים כדי לטפל באחת המחלות הארורות שקיימות: הפרעות אכילה.

לא עבר זמן רב של פגישות שבועיות ועדי הובילה אותי בדרכה המופלאה אל ההחלמה.

אני זוכרת את הפעם הראשונה עם עדי ואת החיוך הכובש, שאי אפשר להישאר אדיש אליו, זה חיוך שיש בו כל כך הרבה מסרים, של הבנה, של כבוד, אהבה, הכלה, ובעיקר אופטימיות ותקווה.

מאז אותה שנה שבה חיי קיבלו משמעות חדשה. יצאתי מהמחלה, אבל לא ויתרתי על עדי.

8 שנים של הכרות מעמיקה, של הכלה מטורפת, של סבלנות, של הזדהות ויכולת מדוייקת להפוך את הרגשות למילים.

עדי היא העוגן שלי עד היום, חוויתי מספר מערכות יחסים בחיי, ותמיד הייתה בהם נקודה שהרגשתי שאני משתגעת, לא היה לי צל של ספק שהכתובת היא עדי.

לא משנה כמה זמן לא התראינו, היינו משלימות פערים וממשיכות בדיוק מאותה נקודה. והדבר הכי מהמם שקורה באותן פגישות שעדי זוכרת הכל! היא זוכרת פרטים שאני לא זכרתי, וזה מה שמלמד אותי על ההקשבה האמיתית שלה, על האכפתיות, המסירות שטמונה בה, הרוך והעדינות שלה וכמובן האהבה האינסופית,

יש לעדי את היכולת לזהות בדיוק את הנקודות שבהן מסתתר הפחד, היא יודעת לעלות את הפחדים על פני השטח ולהתמודד איתם.

עדי הוציאה אותי ממצבים לא פשוטים בחיי, שהייתי צריכה לקבל החלטות לא קלות, ובעזרת ההכוונה שלה, הידיעה שיש שם מישהי איתי, הפכה את המסע הזה לפשוט ונפלא.

בפעם האחרונה שנפגשתי עם עדי זה היה לפני חצי שנה בערך, הייתי כבר מספר חודשים במערכת יחסים, והגעתי בדיוק לאותה נקודה שאני תמיד מגיעה - צריכה חופש! לא הייתי מסוגלת להיות באותו מרחב עם בן הזוג שלי, הרגשתי שהוא בכל מקום ושאני רוצה שהוא ילך. הנוכחות שלו הייתה מעצבנת אותי. ואני אוסיף לזה שגם גרנו בדירת שני חדרים ולא היה לי בדיוק לאן לברוח. הפתרון היחיד (והנוח יש לציין) היה פשוט לחתוך.

ואז הדבר הראשון שאני עושה זה קובעת פגישה עם עדי, לאחר שאני רואה את היצור המופלא הזה אני כבר חוזרת לפרופורציות. עדי עזרה לי להבין שהרצון למרחק, מושרש אצלי עוד מימי ההפרעות אכילה שלי, כדי שאוכל לבצע את זממי :) אף פעם לא חשבתי על זה עד אותה נקודה, תמיד התרחקתי מאותם בני זוג שהיו לי, עד שבסוף זה נגמר. אבל הפעם נלחמתי, הצלחתי להבין ולשנות דפוסי התנהגות בעזרתה של עדי.

היום אני נשואה טריה לאותו בן זוג, ואילולא עדי לא יודעת אם הייתי זוכה למעמד הזה. אין מאושרת ממני שזכיתי להכיר אישיות מדהימה כמוה, המסע שלנו לא הסתיים, אומנם התחתנתי אבל זוגיות זו עבודה לכל החיים, ואני מודה כל יום שיש לי את עדי כדי לעבור את המסע הזה על הצד הטוב ביותר. עדי - את מחוללת ניסים!

ואגב... אנחנו עדיין גרים באותה דירה קטנה, רק שממש לא מפריע לי שהוא נמצא בכל מקום, אני אפילו נהנית מזה"

את במחשבותי לעיתים ורציתי להגיד לקראת השנה החדשה תודה על העבודה המשותפת. מאוהבת מאד כבר ארבעה חודשים בבחור מתוק. יש עליות ומורדות ואתגרים אבל אני יודעת שלא משנה למה יוביל יום, את ואני עשינו יחד עבודה משמעותית. תודה עדי ❤

היי אהובה

ראשית אני ממש שמחה לכתוב לך באופן סימבולי דווקא היום, אם אני מסכמת בכמה מילים את הישגי השנה האחרונה...

לאחר רכבת הרים רגשית,  הצלחתי לחזור לקרקע ולהתאזן, כבשתי חצי מרתון לבד, מצאתי זוגיות בריאה, עברתי לדירה נעימה, התמודדתי עם תפקיד חדש ולמדתי שאתגר זו לא מילה גסה, כמובן שנהניתי מהדברים הקטנים (כי זה הכי חשוב!) הצטרפתי לקבוצת ריצה שהעניקה לי חברים חדשים ועוד משפחה, שמתי לעצמי מטרה ענקית לתחילת השנה הקרובה, ואני עדיין משתדלת לשפר את עצמי בכל יום מחדש, כל פעם במקום אחר

אז תודה לך שהיית חלק בלתי נפרד מהתהליכים שעברתי, אני חושבת שיש בך קסם מיוחד ואני שמחה שהכרתי אותך...

חמוטל, חזרנו ממינכן לפני שבוע וחצי, היה מהמם והיום כבר התחלנו לדבר על טיול ארוך בחגי תשרי. אני מאושרת ומאוהבת ובעיקר מרגישה ברת מזל והרבה מזה בזכותך... מקווה ובטוחה שתמשיכי לעשות קסמים גם עם נשמות בודדות נוספות.

אז זהו בנתיים ❤

הגעתי לחמוטל אחרי שנים של קשרים לא בריאים – קשרים שלא היו מלאים ומספקים. על פניו היה נראה שאני בתחילתו של עוד קשר כזה. קשר שהבן זוג לא מחוייב אליו ומעוניין בו כמוני.  קשר שמתנהל כמו רכבת הרים רגשית ובעיקר לא מקדם אותי למקום שרציתי להיות בו.

חמוטל עזרה לי להגדיר מה אני בדיוק רוצה. כשיש מטרה אפשר להבין מה צריך לעשות כדי להשיג אותה וזה בדיוק מה שעשינו. תוך כדי התהליך הפנימי, חמוטל עזרה לי לנהל את הקשר שאני נמצאת בו בצורה נכונה. להתנהג כמו שאני רוצה שהקשר הזה יראה ועם זאת להציב שם גבולות - הגדרת יעדים ויישומם. נדרשה הרבה השקעה ועבודה. חמוטל הייתה לצידי לאורך כל הדרך. ייעצה ודאגה שלא אפול לאותן שבלונות שהייתי רגילה אליהן וכך בניתי קשר יציב ובטוח שאיפשר לי להיות מי שאני, קשר עם הרבה אהבה, חברות וכבוד – לא מובן מאליו. תודה שהיית שם לצידי!

הגעתי לנקודותיים ממש במקרה. האמת ששנים לפניכן הייתי קוראת כתבות שלהן ב-ynet, ויצא שהמלצתי לחברה שלי ללכת אליהם. היא לא הלכה. אבל כנראה שהצלחתי לשכנע את עצמי :)

לפגישה עם חמוטל הגעתי כבר מאד מיואשת. ידעתי שהשינוי צריך לבוא ממני וכבר כל-כך הרבה שנים לפניכן עבדתי וניסיתי להביא אותו ועדיין לא הצלחתי. כבר בפגישה הראשונה, אחרי שכמעט הברזתי אליה, עלתה לי תובנה מאד עמוקה בזכות חמוטל וזה מה שהשאיר אותי והשאיר לי טעם של עוד...

בפגישות שלנו לרוב לא התמקדנו בזוגיות. אני בחורה שתמיד הייתה מאד מחוזרת ואהודה, אך הייתי משחזרת דפוס טראומתי במערכות יחסים ובעיקר בין החברות.

לאט לאט קילפנו עוד זיכרונות עד שמצאנו את שורשי הבעיה. התחלנו לדבר אליה בשפת התת-מודע.

לדעתי משהו כמו חצי שנה אחרי תחילת הפגישות שלנו כבר הכרתי אותו.

חמוטל תמיד מזכירה לי בצחוק איך בהתחלה לא ממש נלהבתי מהבחור. היום אנחנו עומדים חודש לפני חתונה. וזוגיות זה זוגיות, זו הרפתקאה בפני עצמה, אבל אני יכולה לומר בכנות רבה- שהבחור שלי הוא הרבה יותר טוב ממה שיכולתי לאחל לעצמי.

חמוטל הייתה תמיד מקסימה ומקשיבה והכי הכי חשוב בגובה העיניים. לא ניסתה ליפה דברים ברגעים קשים, ולא לבטל תחושות, ותמיד אמרה בשקט שהיא מאמינה שזה עוד יקרה.

השילוב הזה, של חמוטל הרכה, המכילה, המאמינה, עם שיטת ה NLP ושיחות אל התת מודע היו בשבילי תרופה לכוחות ומציאת האני אחרי שנים ארוכות של פרידה ושינה