הדרך האישית

אנחנו שונים זה מזה

 

שונים בסיפורים שלנו ולכן שונים גם בדרכים שלנו.

תהליך אישי הוא תהליך שתפור ומותאם לכל אחת ואחד לפי הסיפור האישי והצרכים האישיים.

 

אספנו בפינצטה והכשרנו מטפלים משיטות שונות כשהמשותף לכולנו היא הדרך שעברנו

בשביל להגיע לאהבה וזוגיות, ותחושת השליחות שאנחנו מרגישים ורוצים להעביר הלאה.

 

לכל דרך טיפולית ייחוד משלה וכל הדרכים בנקודותיים מתאימות את עצמם על פי הצורך, לכן משך התהליך

משתנה מאדם לאדם ויכול לנוע בין כמה פגישות בודדות לתקופה ממושכת.

זו שעה שבועית מיוחדת ואישית, בזמן שנוח, על כוס קפה (או תה, או פטל).

הדרכים האישיות בנקודותיים

אימון אישי

כדי ליצור מציאות חדשה ,"בראשיתית", אין ברירה אלא להשתמש בכלים חדשים ממה שהכרנו עד עכשיו, לעולם כלים ודפוסים ישנים לא ייצרו מציאות חדשה.

אימון אישי הוא מוכוון מטרה. בתחילת הדרך מבררים איזו מציאות רוצים ליצור ואז יוצאים ביחד להגשים את המטרות שהוגדרו. הייחודיות באימון אישי היא הליווי הצמוד וזוג העיניים החיצוניות שמציעות זוויות ראייה נוספות, רחבות יותר - מציעות מוצא.

במהלך האימון רוכשים כלים כדי שבסופו נוכל להיות עצמאיים, עם הרבה למידות חדשות בתיק ובביטחון עצמי ביכולת שלנו להגשים את כל הרצונות.

נל"פ (ניתוב לשוני פיזיולוגי) באנגלית: (NLP (Neuro Linguistic Programming

נלפ היא שיטה לאנשים שחולמים בגדול, עוצמתי ורחוק.

בשיטת הנלפ יוצרים תקשורת ישירה עם המקומות התת-מודעים ומעלים אותם לפני השטח. הצפה כזאת מאפשרת לנו להבחין באמונות שיושבות בבסיס ההתנהגויות שלנו ולהבין מה המקומות שמפעילים אותנו.

אחרי תהליך בשיטת הנלפ יש דברים שנראים פתאום כל כך ברורים, שקשה להבין איך לא ראינו אותם קודם.

השיטה מורכבת משיחות ומטכניקות מגוונות של דמיון מודרך.

פסיכותרפיה גופנית

פסיכותרפיה היא היא זרם פסיכולוגי שייסד וילהלם רייך, תלמיד ישיר של פרויד, לפני שבעים שנה בערך.

בשונה משאר הגישות הפרוידיאניות שהתמקדו רק בביטוי המילולי, הפסיכותרפיה הגופנית יוצרת חיבור בין מה שקורה לנו בראש לשאר הגוף, וגורסת שההתרחשות הגופנית היא ביטוי להתרחשות הפנימית.

בטיפול הפסיכותרפיסטי אנחנו עוברים את אותה הגישה בכיוון ההפוך:

דרך הגוף שלנו, המילים שאנחנו בוחרים והתחושות שאנחנו מרגישים בגוף נחזור אחורה ונגיע לעומק המיינד והנפש.

C.B.T טיפול קוגנטיבי התנהגותי 

CBT הוא ''טיפול על'' שמתמקד בכאן ועכשיו, ושמשלב בין שינויים של דפוסי חשיבה ותפיסת מציאות (שינוי קוגנטיבי) ללמידה ותרגול של התנהגויות חדשות (שינויים התנהגותיים).

הטיפול מתמקד בהווה ובעתיד ומאפשר להאיץ שינויים ותהליכים במהירות גבוהה יחסית.

הגישית הסי.בי.טיטית מניחה לעבר והיא כזו שמקדשת את ההווה, את הבנת הדפוסים שמפעילים אותנו בחיי השגרה ואימוץ התנהגותי חדש כדי ליצור את השינוי שאנחנו רוצים.

מיינדפולנס (מודעות קשובה)

המוח שלנו כל הזמן רוחש, מתכנן או נזכר ומשחזר.

הרחשים התמידיים מובילים לרגשות שמובילים לפעולות שיוצרות את החוויה שלנו בעולם הזה; מן תנועה בכיכר שהיא בלתי פוסקת וקשה לעצירה.

מיינדפולנס היא תשומת לב לתשומת לב - איפה הלב שלנו נמצא עכשיו?

לפי גישת המיינדפולנס, בעזרת אימון ותרגול אפשר לפתח את תשומת הלב ולהעמיק את ההתבוננות בה, ראייה נכוחה וחסרת שיפוט.

תשומת לב צלולה ולא שיפוטית מביאה איתה קצוות חוט וזוויות ראייה חדשות שמייצרות תמורה משמעותית ושינוי בחיים.

טיפול און-ליין 

בעידן של היום לפעמים קשה למצוא את הזמן להגיע לטיפול. לתמרן בין העבודה לשאר העיסוקים שלנו. ולכן, טיפול און-ליין (דרך ה-skype, דרך ה-facebook וכד') יכול להיות פתרון מצוין ונוח לשילוב הטיפול מהמשרד, מהבית או מכל מקום שנוח לכם בלי זמן הנסיעה או חיפוש החנייה :)  ככה גם לא מוותרים על תהליך משמעותי עבורכם וגם מצליחים לשלב את זה בלו"ז ובנוחות שלכם